Minecraft İndir

Minecraft Eşya Rehberi


Minecraft 1.7.10 İndir


Minecraft İndir

Minecraft eşya yapımı

Türkçe minecraft

23 Mart 2013 Cumartesi

Minecract Crackli Hunger Games Server Listesi - Minecraft Cracked Hunger Games

Merhaba sevgili minecraft severler, bu yazımızda sizlere hunger games cracked server listesi sunucağız bu listeyi güncel tutmaya çalışacağız olduğu kadarıyla. Bu liste oradan buradan ve benim oynadığım, duyduğum server listesidir.



Eğer sizin burada minecraft server ipniz var ise kaldırmak için yorum atabilirisiniz (serverınız size ait olduğuna dair kanıtlar ile birlikte), aksine serverınızı bu listeye eklemek için yorum kısmına ip, tür ve ad şeklinde yorum atın en kısa zamanda minecraft serverınız bu listeye eklenir.

crackli hunger games serverları
minecraft hunger games serverları
minecraft hunger games cracked

Hunger Games Serverlar

---------------------------------------------------------------------------
Server İP :
hg.keicraftmc.com


Server Özellikleri :
Kapasite : 1137
Premium Üyelik : Gerektirmiyor (Crackli)
Oyuncu Kitlesi : [Yabancı]
---------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------
Server İP :
mc.melonmc.com


Server Özellikleri :
Kapasite : 110
Premium Üyelik : Gerektirmiyor (Crackli)
Oyuncu Kitlesi : [Yabancı]
---------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------
Server İP :
hg1.herobrinecraft.com


Server Özellikleri :
Kapasite : 40
Premium Üyelik : Gerektirmiyor (Crackli)
Oyuncu Kitlesi : [Yabancı]
---------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------
Server İP :
hg2.herobrinecraft.com


Server Özellikleri :
Kapasite : 40
Premium Üyelik : Gerektirmiyor (Crackli)
Oyuncu Kitlesi : [Yabancı]
---------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------
Server İP :
hg3.herobrinecraft.com


Server Özellikleri :
Kapasite : 40
Premium Üyelik : Gerektirmiyor (Crackli)
Oyuncu Kitlesi : [Yabancı]
---------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------
Server İP :
hg.sonoyuncu.com


Server Özellikleri :
Kapasite : 111
Premium Üyelik : Gerektirmiyor (Crackli)
Oyuncu Kitlesi : [Türkiye - Türkçe (Turkey-Turkish)]
---------------------------------------------------------------------------

Sizinde bildiğiniz crackli veya cracksiz serverlar varsa yorum olarak yazın yollayın, yanınlayım!


LÜTFEN 30 SANİYENİZİ AYIRIP YORUM YAZIN!
EMEĞE SAYGI!

fullminecraftindir.blogspot.com gururla sunar.

DMCA
Bu yazıdaki resim video yazı ve diğer materyaller DMCA tarafından yasal olarak korunamaktadır kopyalanması yada kaynak göstermeden değiştirilip yayınlanması kesinlikle yasakdır.

79 yorum:

  1. Emeğine sağlık araştırıp bulmuşsun bende bi server öneriyim sadece hungergames degil ama güzel tavsiye ederim türkçe server kapasitesi 350 premiumsuz ip:
    mc.nomercymc.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nomercy'de bende oynuyurum artık 400 kişi kapasiteli vede /warp hg yazarak hunger games'e gidebilirsiniz.

      Sil
    2. logging in diyo siyah ekran çıkıyo kalıyo offf çözüm söylee

      Sil
    3. sitesinden kayıt olun veya oyunda /login yazarak giriş yapın diyosa o hesapla üye olmuşlardır adınızı değiştirip oyuna girin ve /register şifrenizi yazın tekrar şifrenizi yazın aynen böyle yapın girer

      Sil
    4. unkown host :Dsımdıkı ıpsını verın bana

      Sil
    5. abi bu nomercy hangi sürüm

      Sil
  2. KENDİ SERVERİM VAR HAMACHİLİ
    AG ADI:MCraft55-1
    MCraft55-2
    MCraft55-3
    MCraft55-4
    MCraft55-5
    MCraft55-6
    MCraft55-7
    MCraft55-8
    MCraft55-9

    SİFRE:123 SERVER IP:25.144.164.215

    YanıtlaSil
  3. ya benimki 1.5.2 niye girmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benikiside 1.5.2 bende giremiyorum napıcaz ben tek basima çok sıkılıyom ya off

      Sil
    2. benimkiside 1.5.2 siçbir server yok napicam

      Sil
    3. üst yada alt sürüm olabilir orada çarpı işareti göreceksin yanındada sürümü öreneğin 1.6.2 olabilir ya da 1.4.5 te olabilir bakıcaksın sürümüne o sürümü indirip gireceksin

      Sil
  4. hamachi ad:powerade564 şifre:123 full survivel

    YanıtlaSil
  5. hamachi ad:powerade564 şifre:123

    YanıtlaSil
  6. hamachi ad:powerade564 şifre:123

    YanıtlaSil
  7. hamachi ad:powerade564 şifre:123 full survivel

    YanıtlaSil
  8. ya lan end of stream ( baglantı sonu ) diyip duruyo hepsinde layyyn ! CEVAPTA İSTERİM HAA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayynn bütün sayfalarda end of stream!!!

      Sil
  9. ip derkeen hangisi oluyo arkadaslar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İP DEMEK ADRES DEMEKTİR ARKADAŞIM SEN ÇOK OYUNCULU > DOĞRUDAN BAĞLAN DİYİNCE BİR ADRES İSTEYECEK SENDEN SERVERİN ADRESİ BU ADRES İP ADRESİDİR

      Sil
  10. bağlantı kaybedildi bağlantı sonu dio bune ya

    YanıtlaSil
  11. isim:368minecraft ip:25.78.243.27 şifre:123
    kolay gelsın hamchıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayın kardeş gösterdiğin ağ geçersizdir böyle bir ağın olması için isminin en az 4 harften yada rakamdan oluşması gerekir

      Sil
  12. hb.keicraftmc.com hunger game nasıl üye olcaz

    YanıtlaSil
  13. 25.72.179.144 benim serverim (bu hafta sonları saat dokuzda girebilirsiniz ve 12 de hafta içi 13:30 da gire bilirsiniz) (hamachili)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamachi ne ya of bi türlü giremiyom

      Sil
    2. hamachi adresini verebilir misin ? bu şekilde kimse serverine giremez

      Sil
  14. benim bildiğim bir server var o da
    mc.craftrealms.com

    YanıtlaSil
  15. Saol Admin.Ben girmeyi Başardım Ama Bir Sorun Var.Sorun Şu:Servere Giriyorum Yerimden Hareket edemiyorum.Adamalr Hareket Ediyor Ben İse Edemiyorum./login falan yazıyo sonra /register yazıyor.Servere Rahatlıkla Girdim Ama Bu sorunu yaşıyorum.En Kısa Sürede Yanıtlarsan Sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. /register parolan parolan yaz gir oyna eğer üye isen /login parola yaz

      Sil
    2. İLK ÖNCE /REGİSTER SİFRE VE TEKRAR SİFRE GİRCEN SİFRE ÖRNEK /REGİSTER 1234567 1234567 KAYIT OLUNDU DİÇEK SUSCEFULL REGİSTERED DİCEK SONRA /LOGİN 1234567 YAZCAN BURDADA SUSCEFULL LOGİN DİÇEK






      Sil
    3. kardeşim hortlatmak gibi olabilir ama servera /register [şifren] [şifren] yazarak kaydoluyorsun sonra da /login [şifren] yazarak giriş yapıyorsun

      Sil
  16. Saol Admin.Girmeyi başardım.ama bir sorun var.Sorun şu:servere girdim ama yerimden hareket edemiyorum bazıları ediyor./login falan yazıo sonra /register falan yazıo.Servere rahatlıkla girdim aam bu sorunu yaşıyorum.en kısa sürede yanıtlarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAYIN KARDEŞ ÖNCE SERVERE ÜYE OLMAN GEREKİR ÜYELİK İÇİN /REGİSTER YAZIP ŞİFRE (ÖRNEĞİN BENİM ŞİFREM 1234 SENDE ÖYLE BİRŞEYLER YAPABİLİRSİN) KAYIT OLDUN YA BUNDAN SONRA /LOGİN YAZARAK KAYIT OLDUĞUN ŞİFRENLE GİRİŞ YAPABİLİR VE OYUN KEYFİNE VARABİLİRSİN

      Sil
  17. ARKADAŞLAR MİNECRAFT HUNGER SERVERİ KURDUM

    IP:25.65.251.148


    SAAT:12:00-16:00

    ARASI MUTLAKA GELİN

    YanıtlaSil
  18. hg.craftrealms.com

    lehamam.nitrado.net

    11AyinSultanii.nitrado.net

    YanıtlaSil
  19. hg.craftrelms.com da /register şifremi sonra tekrar sifremi yazıom olmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orda sitesine gidip hesap açman gerekiyo

      Sil
  20. Abi Benimde server var çok süper üyelik yok market bedava white list yok cracksiz arsalarda bedava süper ip : 25.61.128.164 girin bakın beğenin! :D :XD ZA adım : XeaS

    YanıtlaSil
  21. hamachi sv var survival günün çogunda açıktır bir tek geceleri 3-10 arası kapalıdır ve aksam 9-12 arası kapalıdır isim=oyunmekanı543 prola=123

    YanıtlaSil
  22. sunucuya bağlanılyor diyo bğlanmıyo abi

    YanıtlaSil
  23. Uygar, yapman gereken /register parola [ Parolaya kendi parolanı yazıcaksın ] yazıcaksın. Eğer bu isimde bi kullanıcı var yazarsa bu isim ile o servere giremezsin. /login parolan ise senin o serverden çıktıktan sonra başka bir kişinin o nick'le girmesini önlersin. Servere girdiğinde /login şifre yazıcaksın. Hepsi bu..

    YanıtlaSil
  24. hamachi MineCraft MULTİ TR ŞİFRE 123 SERVER İP:25.37.19.85 LÜTFEN İLETİŞİME GEÇİN https://www.facebook.com/b.bugragumus

    YanıtlaSil
  25. kardeşim emeğine sağlık sayende 1.6.2 yide oynuyorum allah razı olsun

    YanıtlaSil
  26. freezehunger.nitrado.net
    Hunger Games Kitli

    YanıtlaSil
  27. beyler bn max hesap sayısına ulaşmışım ne yapabirim yarıdım edin

    YanıtlaSil
  28. hamachi ağ adı :mursel.gullu şifre:123 ip:25.120.18.53

    YanıtlaSil
  29. nasıl parola alacazki yalan sanki

    YanıtlaSil
  30. yalan sanki nereden parola alacazki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O minecraft'a girerken parola gırmekten bahsetmıyo o hamachı ıle gırerkenkı parolayı dıyo zaten mınecraft ta server ıp sını ıstıyo sadece parola ıstemıyo sonradan gırıyosun parolanı o da server uyelıgını teyıt etmek ıcın.

      Sil
  31. şifre için serverın sitesine üye olup şifre ayarla. Sonra girdiğinde şifreni yazzzz.

    YanıtlaSil
  32. Birşey sorucam lütfen yardım edin hunger games oynuyorum oyundayken 2 dakika sonra falan atıyor nedeni ne ?

    YanıtlaSil
  33. 25.78.223.115 benim ıp adresim şuan açık %100 premiumsuz gelin oynayalım auto spleef te çok isterim gelmenizi 1.7.2 server

    YanıtlaSil
  34. benim sw gelen gelsin 25.160.199.252 sürüm 1.7.2 gelinya bekleriz

    YanıtlaSil
  35. kardeşim ben register yapamıyorum türk serverine sadece login var

    YanıtlaSil
  36. 1.5.2 kitli hunger games server IP:hg.aclikoyunu.com

    YanıtlaSil
  37. ya nasıl login pasawprd diyo

    YanıtlaSil
  38. bu yabancı server 1.5.2 event ench survival ve arsası ve /kit usuario veya herramientas yazın ca elmas kılıç odun zırh alevli kılıç ok vb. eşyalar veriyo. İP:198.50.155.123
    KAPASİTE 120

    YanıtlaSil
  39. Ya arkadaşlar bu kadar hamachili server vermişsiniz hiç birinin hamachi adı yok hep ip veriyorunuz böyle olmazki

    YanıtlaSil
  40. 1.7.2 46.20.1.98:1123 Hunger Games Türk Server

    YanıtlaSil