Minecraft İndir

Minecraft Eşya Rehberi


Minecraft 1.12.2 İndir


Minecraft İndir

Minecraft eşya yapımı

Türkçe minecraft

13 Ocak 2014 Pazartesi

Minecraft 1.7.4 Full İndir


Beklendiği üzere Minecraft 1.7.4 sürümü çıktı. İlk olarak bir çok sitede demosunu gördünüz. Biz ise oyunun full sürümü çıkmadan konuyu açmak istemedik. Sitemizde kendi sunucularımız üzerinden güvenle indireceğiniz bu oyun full ve bedavadır. Oyunu indirmeden önce yazımızı okuyarak oyun ve sürüm hakkında geniş bilgilere sahip olabilirsiniz.
Oyundaki yenilikler ile başlayalım.

Minecraft 1.7.4 Yenilikler

Render sorunları düzeltildi
Twitch üzerinden canlı yayın yapma.
Bazı Ufak Tefek Hatalar ve sorunlar düzeltildi.
Daha hızlı açılabilmesi için geliştirmeler yapıldı
Minecraft 1.7.4 Kurulumu
Minecraft sürümlerinde hep java sürümleriyle kurulumu gerçekleştiriyorduk. Bir çok arkadaşımız kurulum esnasında sıkıntı yaşıyordu. Hatta virüs olarak algılayıp açamayanlar bile oluyordu. Şimdiki sürümde ise rar dosyasını indirdikten sonra içinden tek bir setup dosyası çıkacak. Ona çift tıkladıktan sonra basit bir şekilde next seçeneği ile ilerleyin. Kurulum bitince başlatmak için size soracak. Oyun kurulumu bu kadar basit. Masaüstünüzde artık bir Minecraft göreceksiniz. Play butonuna basarak oyuna başlayabilirsiniz. Oyuna ilk girerken bir rumuz girmeniz istenecek. Bu bölümden isim girin. Ardından options kısmına gelin. Orada Language bölümüne tıklayın. Diller seçeneğinden Türkçe 'yi seçerek oyunu Türkçe oynayabilirsiniz. Sizler için kısaca oyunu hem Türkçeleştirdik hemde kurulumu anlattık. Siz konu altında takıldığın her konu için bize yazabilirsiniz.

Minecraft 1.7.4 Full İndir
Minecraft 1.7.4 indir <<<<<< Linke tıkla
Twitch 'ten Canlı Yayın Yapılışı
Minecraft üzerinden twitch ile canlı yayın yapmak için gerekli bilgiler;
İlk olarak Mojang Account Setting sayfasından hesabınıza bağlamanız gerekiyor.
Sonra oyundan Options – > Boardcast sayfasından yayın ayarlarınızı yapınız. **Yayına bağlanabilmek için orjinal minecraft hesabınızın olması gerekmektedir.
Yayına girmek ve kapatmak için  F6 tuşunu kullanabilirsiniz tabi istediğiniz tuşu da ayarlayabilirsiniz.
Sizlere gerekli bütün bilgileri verdik. Sizlerden tek istediğimiz bunca emek karşısında bir teşekkür mesajıdır. Oyun güvenli sunucularımızda virüssüz olarak barındırılmaktadır. Bir çok sitedeki gibi sizi reklamlı ve zor indirilen sitelere yönlendirmiyoruz. Sadece yukarıda indirme linkine tıklayın ve indirin. 
Minecraft Oyun İçi Görüntüler










Oyun için genel olarak yapılan bir çok yorumdan dolayı sizlere teşekkür ederim. Elbette herkesin oyunu çok iyi bilmesi veya kurulumdan anlaması gerekmiyor. Ancak bir şeyi çok iyi bilmiyorsak acımasızca da eleştirmemek gerekiyor. Sizlere kendi sunucularımızdan internet hızınızın maximum ölçüsünde indirme imkanı sunuyoruz. Virüssüz , reklamsız olarak full sürümünü sunuyoruz. Tamamen çalıştığını yorumlarımızdan da okuyabilirsiniz. İndiren ve sitemizi tercih eden herkese teşekkür ederim.


EMEĞE SAYGI İÇİN BİR TEŞEKKÜRÜ ÇOK GÖRMEYİN

213 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Pardon Ama Virüs Total'i Göremedim ?

      Sil
    2. abi minecraft yazısı geliyor kapanıyor isim yazma yeri gelmiyor lütfen yardım edin hata falan da vermiyor bilen lütfen söylesin

      Sil
    3. abi minecraft yazısı geliyor açılmıyor isim yazma yeri gelmiyor lütfen yardım et hata falan vermiyor bilen arkadaşlar varsa söylesin çözümünü

      Sil
    4. çok teşekkürler tüm sürümler var

      Sil
    5. lan malmısın virüs totemi ne gerizekalı

      Sil
    6. teşekkürler saolun... :) :)

      Sil
  2. hata veriyor? indi ama hata veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. java yükleyip bilgisayarımdaki c klasörüne atıcan

      Sil
    2. mmmllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

      Sil
    3. gop gop gop inecek inş. tekrar indirecem en son 8 mayısta indirmişim :D :D :D :D

      Sil
    4. Sorun hala devam ediyorsa lütfen yazın.

      Sil
    5. 16 mbit dos hatası alıyor ya

      Sil
    6. laucher doluyo sonra açılmıyor :(

      Sil
  3. indi ama hata veriyor sürekli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hata nedir? Açıklar mısınız?

      Sil
    2. it looks like the game has crashed diyo nasıl düzeltcez söylermisin

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. demo olsaydı kısayol olmazdı akıllı

      Sil
    2. yukarıda indirme linkini yazı içerisinde belirttik. Tekrar kontrol edin bulamazsanız tekrar yazın.

      Sil
  5. oyun tam versiyon mu yoksa demo mu?

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  7. bence güzelde ben appdataya girdiğimde bin klasörü yoq onu nasıl düzelte bilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minecraft 1.7.2 1.7.4 1.7.9 1.7.10 da bin yoktur versions vardır

      Sil
  8. yaa çok yavaş yükleniyor daha hızlı insin istiyom ama teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş Güzel bir oyun teşekkür etmeden geçmeyim dedim elllerine sağlık :)

      Sil
    2. gÜzel bir Oyun İnDirimİ BiraZ yaVaş amA ellerinize sağlık :)

      Sil
    3. İnternet hızınla alakalı siteyle alakası yok

      Sil
    4. aynen bende 2 dakikada indi.

      Sil
    5. bende 2 dk ya indi kasmıyor ama mod indiremiyorum nasıl indiricem

      Sil
  9. çok teşekkürle sağolun gerçekten orjinali indi ve ekstra şeyler eklenmiş süper olmuş ellerinizwe sağlık

    YanıtlaSil
  10. ben 110 mb kapasitesinde indirdim daha hiç oynamadım ve mikrosoft word belgesi olarak indirdi kurulum falan çıkmadı çok sinir oldum peki bieşy anlamıyorum zaten yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadas onu birlikte ac yap sonra winrar varsa onu sec tamam de bitti

      Sil
    2. winrar bilgisayarında kurulu değil muhtemelen winrar indir

      Sil
    3. winrar kurulu değil muhtemelen gezginlerden winrar indir kur sonra mustafa arkadasın dedıgını yap

      Sil
  11. Arkadaşlar oyun tarafımızca denenmiştir. Onbinlerce kişi tarafından sorunsuzca inmiştir. Hiç bir güvenlik hatası yoktur. Bazı arkadaşlarımızda çalışmama sebebi maalesef bilgisayarlarıdır.

    YanıtlaSil
  12. MERHABA arkadaşlar minecraft 1.7.2 indirdim play tuşuna basıyorum loading diyor sonra tekrar play tuşu geliyor
    uhoh it look like the game crashed! sorry for the incovenience :(
    yani
    oyun çöktü gibi uhoh görünüyor! incovenience için üzgünüm: (
    demektedir bunun için ne yapmam gerekir

    YanıtlaSil
  13. ya arkadaşlar ne taraftan iniyor

    YanıtlaSil
  14. bende rar şekilde çıktı orayta girdiğimde dosya çıkıyor o dasyasya girdiğimde ise şifre soruyor ne yapmalıyımm

    YanıtlaSil
  15. An update to your launcher is available and is required to play 1.7.4. Please restart your launcher. 1.7.4 açınca bu hatayı veriyor

    YanıtlaSil
  16. 1.7.5 ve ya 1.7.4'ü çalıştırmak istediğimde hata veriyor 1.6.4 ve öncesini çalıştırabiliyorum ne yapmalıyım yardım eder misiniz

    YanıtlaSil
  17. bende acılmıyor neden ?

    YanıtlaSil
  18. abi allah rızası için 2 resimdeki texture patch adını söylermisiniz bilen varsa lütfen

    YanıtlaSil
  19. Şu an indiriyorum güzel bir şeye benziyor elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. playe basıyorum açılmıyor : Queueing library & version downloads
    An update to your launcher is available and is required to play 1.7.4. Please restart your launcher. böyle bir yazı geliyor

    YanıtlaSil
  21. 1.7.2 bu linkini verip indirttiğiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır oyunda isteyen 1.7.4 isteyen diğer sürümleri oynayabiliyor.

      Sil
    2. doğru söyledin bende 1.6.2 inmiyor bunu indirip 1.6.2 oynuyorum bazen

      Sil
  22. abi oyunu indirdim sorun yok ama oyuna girerken sorun oluyo girmiyo eror veriyo bi yardım etseniz

    YanıtlaSil
  23. eğer inerse bi yorum yapcam

    YanıtlaSil
  24. Çok teşekkür ederim. Oyunu sorunsuzca indirdim. Kullanıcı hiç oyalamadan, reklam vs. koymadan direkt olarak istediğimizi bize vermenizi çok takdir ettim. Bundan böyle ne zaman minecraft indirmek istesem buraya geleceğim.

    YanıtlaSil
  25. Yanıtlar
    1. Rar şifresi yoktur. Rahatça indirebilirsin.

      Sil
  26. hayatımda ilk defaindirdim ve oyunuyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SELAM KARDEŞ OYUNU İNDİRDİM İSİM YAZIP PLEY DEDİM YEŞİL ÇUBUK DOLUCA BU HATAYI VERİYO (CRASH REPORT) LÜTFEN YARDIM EDİN İLK DEFA OYNIOCAM ÇOK İSTİYORUM OYNAMAYI ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM EDİN

      Sil
    2. 2 Sorunu Vardır :

      1-) Ekran Kartınız Javayı Desteklemiyor, Yada Ekran Kartınız 256 MB Altında...

      2-) Bilgisayarda Java Yok...

      Sil
  27. oyunu açmaya çalışıyorum updating launcher diyo kapanıyor sonra. açılmıyor neden böyle bi yardım edin

    YanıtlaSil
  28. ya oyunu dediğiniz gibi kudum minecraft yazdı ondan sonra updating launcher yazdı updating launcher kapandı oyun açılmadı ben daha önce oynuodum minecraftı neden bböyle oldu acaba cevap lütfen!!!

    YanıtlaSil
  29. launcher updating diye bir şet çıkıyo sonra kapanıyo oyun bir türlü açılmıyo

    YanıtlaSil
  30. Admin lütfen gör. oyunu indirdim eskiden sorunsuz çalşıyordu şimdi "updating launcher" diyor ve birden kapanıyor ne yapmam gerekir?

    YanıtlaSil
  31. abi bende giriyorum fakat updating launcher yazıyor gelmiyor ne yapayım

    YanıtlaSil
  32. winrarı indiriyorum geçerli win32 uygulaması değil diyor lütfen yardım edin hiç bişey indiremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesim senin pc 32 bittir minecraft 64 bit

      Sil
  33. winrarı indiriyorum win32 uygulaması değil diyor lütfen yardım

    YanıtlaSil
  34. indirdim ama 1.7.4'e giremiyorum :(

    YanıtlaSil
  35. şu an iniyo çalışırsa adamsın adminnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  36. play diyorum yine play çıkıyor

    YanıtlaSil
  37. An update to your launcher is available and is required to play 1.7.5. Please restart your launcher.play e bastımda bu gliyo sorun ne

    YanıtlaSil
  38. minecraft yazıyo ondan sonra kapanıyo neden

    YanıtlaSil
  39. güzeldir ins. indiriyorum ama :D

    YanıtlaSil
  40. An update to your launcher is available and is required to play 1.7.5. Please restart your launcher..

    Playe basdıgımda boyle diyor ?

    YanıtlaSil
  41. An update to your launcher is available and is required to play 1.7.5. Please restart your launcher.diye hata verio bende napabilirim ???

    YanıtlaSil
  42. Ben şu an rar dosyası şeklinde indiriyorum ama çok süre alıcağı için şüpheliyim (110 mb ve 40 dk süre veriyo) bu yüzden sorun yaşayanlar varmı farklı program lazım mı veya windows 8 problem yaratır mı?

    YanıtlaSil
  43. teşeür ederim emeğinize sağlık şu anda iniyor

    YanıtlaSil
  44. bakalım inicek mi site site dolaşıyorum benim bilgisayar windows 8 olduğu için kolay kolay imiyo inerse her şeyimi bu siteden indiricem

    YanıtlaSil
  45. peki multiplayer oynaya bılıyormuyuz bu surumu

    YanıtlaSil
  46. saol teşekkürler bende ne zamandır bu sürümü arıyorduum 1.5.2 de kalmıştım saol

    YanıtlaSil
  47. ben indirdim sadece language diyor dilleri seçemiyom çünkü diller gözükmüyoo

    YanıtlaSil
  48. 32 bit işletim sisteminde çalışmıyor

    YanıtlaSil
  49. Çok Teşekkürler Bu Arada Paragrafın Altında Link Var (indirme yeri nerde diye soran arkadaşlarımıza)

    YanıtlaSil
  50. abi ellerinden öperim çok çok çooooooooook teşekkürler

    YanıtlaSil
  51. abi bu orjinalmi

    YanıtlaSil
  52. abi launcher teamextreme mi ???

    YanıtlaSil
  53. Teşekkurler kardeşim

    YanıtlaSil
  54. teşekkürler.allah razı olsun

    YanıtlaSil
  55. ben halen eski versiyonlar la oynuyordum :D eyivallah emege saygı

    YanıtlaSil
  56. çok saoolasın kardeşim emeğin için eline sağlık

    YanıtlaSil
  57. ben oyunu kurdum tam yazı çıktı (updating launcel) diye dolmuyo çubuk sonra oyun kendi kendine kapanıyo ne yapacam

    YanıtlaSil
  58. çok teşşekürler ilk indirmeye çalışdığımda hata veriyordu sonra 5 kere silip yükledim oyun açıldı:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sürümle veya programla değil bilgisayarla alakalı bir sıkıntı. Sonuç olarak oynayabilmene çok sevindim.

      Sil
  59. 2-3 açışımda açıldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunsuz çalışmaktadır. Tarafımdan özel olarak 3 bilgisayarda denendi.

      Sil
    2. abi bu taplete inermi peki cevaplarsan sevinirim

      Sil
  60. Ellerine sağlık kardeş :)

    YanıtlaSil
  61. arkadaşlar size minecraftın 23 modlu linkini verebilirim istiyorsanız yorumları bekliyorum

    YanıtlaSil
  62. play dedşkten sonra yeşil bi şerit doluyortam dolmasına 1 2 cm kalıyor duruyor ve olmuyor neden oyle bilen birisi el atsın lutfen

    BU ARADA TEŞEKKÜRLER ADMİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun hala devam ediyor mu? O bölüm biraz geç doluyor bilgisayarlarla alakalı bir durum. Biraz bekle eğer olmazsa yine dön mutlaka.

      Sil
  63. ekran kartım 520mb crash report hatası veriyor herşey güncel yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu ile ilgili olarak sistem bilgilerini verir misin?

      Sil
    2. bendede crash report hatası var nasıl çözebilirimmmm

      Sil
    3. bendede crash report hatası var ne olur yardım

      Sil
  64. arkadaşım indirip kurdum ama minecraft diye yazı çıkıyor sonra kayboluyo oyun açılmımıyor lütfen yarım !!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun hala devam ediyor mu? Bilgisayarınla alakalı bir sorun olabilir. Tavsiyem başka sürüm yüklü ise kaldırman. Javayı da güncellersen sorun çözülecektir.

      Sil
  65. thnx ama bi sorun olursa bildiricem admin kardeş

    YanıtlaSil
  66. Şuan yükleniyor, diğer sitelerdeki gibi abuk subuk yerlere yönlendirmeden. Umarım sorunsuzda açılır, bu zamana kadar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  67. Teşekkürler. İnşallah Olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onbinlerce kişi bizim sitemizden indirdi ve oynuyor.

      Sil
  68. This application requires a java runtime environment 1.6.0 hatası veriyor javada yüklü anlamadımki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hata ile daha önce karşılaşmadım. Javayı güncelle sonra sana tavsiyem yukarıda güncel sürümü indir. O sürümle oyuna girerken soracaktır. Hangi sürümü istiyorsan o sürümü oynayabileceksiniz.

      Sil
  69. Abi birşey diyecem bu 110 mb şimdi gerçekten oyunda harita var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu güvenle indirebilirsiniz. Sorunsuz çalışacaktır.

      Sil
  70. ya ben bu oyunu açamıyorum oyunu nasıl oynayacagım

    YanıtlaSil
  71. Çok teşekkürler aradım orjinal bulamadım siz sağolun :))

    YanıtlaSil
  72. teşekkürler en sonun da full version buldum sağol :)

    YanıtlaSil
  73. bu oyunda hile varsa nasıl yaplıyo ????

    YanıtlaSil
  74. arkadaşlar minecraftı indirdimde tikliyorum o sorun bnde wardı zatende şimdi sorun şu minecrafta surekli tikliyorum ama açılmıyor sadece minecraft yazısı çikiyor o kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. javayı güncelleyin. Bilgisayarı yeniden başlatın. Sorun devam ederse lütfen yazın. Bilgisiyarınızda çalışmasını engelleyen bir şey var.

      Sil
  75. ARKADAŞLAR MİNECRAFTI İNDİRDİM AMA TİKLİYORUM AÇILMIOYOR SADECE MİNECRAFT YAZISI ÇİKİYOR ACİLL YARDIM EDİN NE OLUR YA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. javayı güncelleyin. Bilgisayarı yeniden başlatın. Sorun devam ederse lütfen yazın. Bilgisiyarınızda çalışmasını engelleyen bir şey var.

      Sil
  76. Sağol admin çalışır umarım :) Bide son versiyonu koyarsan çok makbule geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son veriyosun yukarıda link olarak veriliyor. Tıklayarak yeni sürümü de indirebilirsiniz.

      Sil
  77. kardaş bende oyuna tam girecem bişey doluyo kapanıyo tekrar tıklıyorum sil ve hayır geliyo bunun cözümü nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. javayı güncelleyin. Bilgisayarı yeniden başlatın. Sorun devam ederse lütfen yazın. Bilgisiyarınızda çalışmasını engelleyen bir şey var.

      Sil
  78. Kardeş Oyunu yükledim dün sapa sağlamdı bügün gservere girerken java.lang.classscastexception diye hata veriyor Çözüm Yokmu yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. javayı güncelleyin. Bilgisayarı yeniden başlatın. Sorun devam ederse lütfen yazın. Bilgisiyarınızda çalışmasını engelleyen bir şey var.

      Sil
  79. Çok iyi gerçekten 5 dakikada indi demo mu tam sürüm mü ?

    YanıtlaSil
  80. Böyle bir hata alıyorum tüm sürümlerini denedim ama hep aynı hatayı veriyor yardımcı olurmusunuz.

    ---- Minecraft Crash Report ----
    // Why did you do that?

    Time: 02.08.2014 13:58
    Description: Initializing game

    org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252)
    at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
    at bao.ag(SourceFile:340)
    at bao.f(SourceFile:713)
    at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)


    A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
    ---------------------------------------------------------------------------------------

    -- Head --
    Stacktrace:
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
    at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252)
    at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
    at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
    at bao.ag(SourceFile:340)

    -- Initialization --
    Details:
    Stacktrace:
    at bao.f(SourceFile:713)
    at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)

    -- System Details --
    Details:
    Minecraft Version: 1.7.10
    Operating System: Windows 7 (x86) version 6.1
    Java Version: 1.7.0_65, Oracle Corporation
    Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode, sharing), Oracle Corporation
    Memory: 1305776 bytes (1 MB) / 26808320 bytes (25 MB) up to 518979584 bytes (494 MB)
    JVM Flags: 2 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M
    AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
    IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
    Launched Version: 1.7.10
    LWJGL: 2.9.1
    OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
    GL Caps:
    Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
    Type: Client (map_client.txt)
    Resource Packs: []
    Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
    Profiler Position: N/A (disabled)
    Vec3 Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
    Anisotropic Filtering: Off (1)

    YanıtlaSil
  81. Abi ellerine sağlık aylardır arıyorum sayende buldum çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  82. 3 kez oynadim 4-uncu kez acilmadi

    YanıtlaSil
  83. bu dosyayı winrar çalıştıramıomuş

    YanıtlaSil
  84. Bu Minecrafta Mcsgye hunger gamese girebiliyormuyuz ?

    YanıtlaSil
  85. Kardeş Bu Windows 8 De Calısırmı?

    YanıtlaSil
  86. sa ben minecraftı ilk kez indirip oynicam oyunu açtım sadece username istedi salladım bişey bi pencere cıktı play vardı ortada tıkladım açılmadı pencere yeniden çıktı nasıl yapıcaz onu?? ltfn yardım please :'(

    YanıtlaSil
  87. Kardeş Bende launch4 hatası veriyor neden

    YanıtlaSil
  88. indirdim cok guzel elerinize saglik

    YanıtlaSil
  89. ben bunu indirdim gayet güzel oynadım sonra sildim paralı versionunu satın aldım

    YanıtlaSil
  90. Sağ Olun Teşekkürler faceden beni ekleyin bu veb sitnin videosunu çekebilirmiyim

    YanıtlaSil
  91. Sağıol Abiii Bu Sitede İndiriyom Herşeyi :D

    YanıtlaSil
  92. bune yaaa winrar indirio sonra iptal oldu dio

    YanıtlaSil
  93. Kardeşim Aynı Şöyle Oldu Bende : MİNECRAFT yazısı geldi büyük ama devamı Hayal. Devamı Gelmiyo :(

    YanıtlaSil
  94. multiplayere girince atıyor!! Lütfen acil yardım

    YanıtlaSil
  95. Ya ama bu java gerektiriyo abi lütfen javasız indirmeyi gösterin artık minecraft insin istiyorum :( :( :(

    YanıtlaSil
  96. 3 tane hata veryor dosya tam değil hatası java ini değildi javayı yükleyip indircem olurmu

    YanıtlaSil
  97. indirdim hata verdi dosya toplanamadı diyo java yoktu tekrar indircem düzelirmi

    YanıtlaSil
  98. skini nasıl değiştiririm

    YanıtlaSil
  99. diğer yerden indirdiğimde minecraft yazısı gelip kapanıyodu bu arada bu demo mu?

    YanıtlaSil
  100. oyun iniyor ama hiç bir sekilde acılmıyor yardımcı olun!!!

    YanıtlaSil