Minecraft İndir

Minecraft Eşya Rehberi


Minecraft 1.8 İndir


Minecraft İndir

Minecraft eşya yapımı

Türkçe minecraft

5 Mart 2015 Perşembe

Minecraft 1.8.2 İndir [Full Sürüm]



Minecraft dünyasında yeni çıkan sürümleri full indirebilmek için her zaman olduğu gibi bizim sitemizi tercih edebilirsiniz. Kendi sunucularımızdan virüssüz ve maksimum internet hızında indirebileceğiniz yeni sürüm için konumuzu dikkatli okumanız yeterli olacaktır.
Mineraft yeni sürüm ile birlikte çok daha gerçekçi hale geliyor. Bir çok farklı yenilik ile 1.8.2 çok cazip hale getirilmiş. Sizin için oyunu kontrol ettikten sonra kendi sunucularımızdan indirmeniz için konumuzu hazır hale getirdik. Elbette takıldığınız bölümler olursa bana yazmanız yeterli olacaktır. Sizin için sorunları çözümleyerek oyunu çok daha keyifli hale getirmeye çalışacağım.
Minecraft 1.8.2 full sürümünü çıkaranların sitesine bir kereliğine girmiş olacaksınız. Bu sadece oyunu yüklediğinizde bir kereye mahsus olur. Onun dışında bu işlem olmaz. Virüs kesinlikle mevcut değildir. İndirme hızı ise sona alınmıştır. Yani internet hızınız kaç ise o hızla ÜCRETSİZ olarak indirebilirsiniz.

SİTEMİZDE YER ALAN SÜRÜMLERİN HİÇ BİRİ DEMO DEĞİLDİR.

Minecraft 1.8.2 İndir


Yukarıda yer alan linke tıklayarak oyunu indirebilirsiniz.

EMEĞE SAYGI İÇİN LÜTFEN YORUM YAZMAYI İHMAL ETMEYİN.

Sitemden indirilen Minecraft sayısı milyonları geçmiştir. Bu da bu siteyi Minecraft 'ın Türkiye içerisinde en büyük sitesi yapıyor. Bu teşekür de benden sizlere olsun. Sitemi tercih ettiğiniz için teşekkür ederim.

OYUNU YÜKLEME BİLGİSİ


Oyun ilk olarak 1.7.4 olarak inerken kendi kendine bir kaç kere uptade yapacak. Play kısmına geldiğinizde sağ alt köşeden oynamak istediğiniz sürümü seçebilirsiniz. İster eski sürüm , istersenizde yeni sürümlerden birini oynayabilirsiniz. Eğer yükleme konusunda sorun yaşarsanız bana konu altında sormayı unutmayın.

128 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sen bunu indirip kurunca versionunu değiştirebiliyosun.

      Sil
    2. windows 8de çalışmıyor

      Sil
    3. Hüseyin Ceyhan win8 sorunsuz çalışıyor

      Sil
    4. var kanki artık bakmıyorlar siteye 1.8.8 çıktı haberin yokmu

      Sil
    5. iyi

      o zaman bendede w'n8 var

      Sil
    6. abi bana wordpad indiriyo çözümü varmı bunun

      Sil
    7. bana wordpad indiriyo çözümü varmı

      Sil
    8. onu sen sectin wordpad ı sil bilgisayardan winrar olarak aç de sonra wordpad yukle

      Sil
    9. windows 8 de çalışmıyor nasıl yapabilirim ?

      Sil
    10. windows 8 de çalışmıyor

      Sil
    11. windows 8 de çalışmıyor nasıl yapabilirim ?

      Sil
    12. benim winwows 10 iniyo bana

      Sil
    13. benim winwows 10 iniyo bana

      Sil
  2. teşekkürler ama update ledik ten sonr kpnıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birkaç kere dene olmazsa yönetici olarak çalıştır

      Sil
    2. ginede olmazsa skype:
      efe.toprak.378

      Sil
  3. kurulumu gösterecek hiç foto yokmu

    YanıtlaSil
  4. indiriyorum inşallah sorun yaşamam.

    YanıtlaSil
  5. abi updating launcer diyip kapanıo

    YanıtlaSil
  6. emege saygı şimdi indiriyorum bakalım 1.7.10 ile birlikte ayrı ayrı calıştırabiliyormuyuz mesela programları ayrı oluyor dime birbirne karıştırmıyor 1.7.10 ile .1.8.2 ayrı programlar yoksa kendini mi güncelliyor ?

    YanıtlaSil
  7. sağol kardeşim like :)

    YanıtlaSil
  8. 100 mgb değil miydi ne ara 274 olmuş

    YanıtlaSil
  9. bin dosyası var dimi cevap verin ütfen indiriyorum şuan boşa indirmeyim

    YanıtlaSil
  10. bin dosyası varmı arkadaşlar lütfen cevap verin indiriyom şuan

    YanıtlaSil
  11. abicim indir diyoruz sayfa tekrar açılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirilmiştir bendede oluyor ama aşağida zip var

      Sil
  12. olum dün denedim olmadı şimdi denedim oldu

    YanıtlaSil
  13. indiriyorum insallah sorun yasamam

    YanıtlaSil
  14. abi çok saol güvenli bi şekilde indirebiliyoruz ama ben bi ara başka siteden indirdim oyun açılmıyordubundada aynısorun olurmu ?

    YanıtlaSil
  15. admın teşekur ederim senin sayende minecraft oynuyom <3 galp

    YanıtlaSil
  16. abii yaa game output (uzman) diyor açılmıyor

    YanıtlaSil
  17. sanıyorum minecraft bana yetebilecegine(başka oyunlarda istiom)

    YanıtlaSil
  18. saollllll allah razı olsun allah ne mratın varsa versin . (amin)

    YanıtlaSil
  19. emeğe saygı allah razı olsun admin

    YanıtlaSil
  20. abi lütfen hata veriyorsa söyleyin herkes biliyor hiç bir şey yapamam ama lütfen söyleyin hata veriyormu :)

    YanıtlaSil
  21. oyun iyi yene özellekler gelmiş güzel

    YanıtlaSil
  22. ya ben minecraftı açoyom minecraft resmi gelio sonra oyun açılmıo neden olabilir

    YanıtlaSil
  23. abi niye 274 mb 100 mb olması gerekmiyormuj indiriyorum ama bir sorun olmaz demi
    kendi güncelleme yapıyormu

    YanıtlaSil
  24. Lütfen Çözümünü Bulun Arşivden Çıkarılıyo Diyo Ama %99 da yanıt vermiyor diyor çözümü nedir

    YanıtlaSil
  25. ben minecraft 1.7.4 sürümünü indirdim fakat açarken arror veriyor açımıyor yardım eli uzatsan sevinirim çümkü minecraft hastasıyım

    YanıtlaSil
  26. Yanıtlar
    1. yukarıda minecraft 1.8.3 indir yazıyo ona bas

      Sil
  27. Hangi java sürümü lazım

    YanıtlaSil
  28. windows 10 da çalışmıyo

    YanıtlaSil
  29. Minecraft indireceksem buraya gelecem abi çok sağol sayende minecraftım oldu...

    YanıtlaSil
  30. Abi Cok saol sayende minecraftim oldu

    YanıtlaSil
  31. Beyler sadece java 7 indirin oyunun tadını çıkarın

    YanıtlaSil
  32. yaa bende olmadı anlayamıyorum rarı dosyadan cıkardım tamam, ama acılınca beyaz ekran cıkıyo pc ye format attım acıldı sonra yine o beyaz pencere cıkmaya başladı lüüütfen yardım

    YanıtlaSil
  33. yaa bende olmadı anlayamıyorum rarı dosyadan cıkardım tamam, ama acılınca beyaz ekran cıkıyo pc ye format attım acıldı sonra yine o beyaz pencere cıkmaya başladı lüüütfen yardım

    YanıtlaSil
  34. Diğer sitelerden indirdim açılmadı inşallah bu açılır

    YanıtlaSil
  35. Online film izle ailesi olarak teşekkür ediyoruz.

    YanıtlaSil
  36. Time to upgrade my Minecraft to premium http://freeminecraftgiftcode.net :D

    YanıtlaSil
  37. windows10 da çalışırmı

    YanıtlaSil
  38. arkadaslar javani indirmek icin linki atabilirmisiniz ??

    YanıtlaSil
  39. Henüz indirmedim bakalım... Ne çıkacak sonuç ne

    YanıtlaSil
  40. Windows 10 da çalışırmı şu an indiriyorumda

    YanıtlaSil
  41. Dostum teşekkür ederim yaklaşış 3 yıl önce oynamıştım siten aklıma geldi tekraradan indirdim sayende :)

    YanıtlaSil
  42. arkadaşlar bu sıte uzerınden internet kafedeki butun bılgısayarlara yükledim ama kendı dız ustu bılgısayarıma yuklen mıyor başka dosyalar yukluyor veya hiç açmiyor başka bı yolu varmı olan olanlar yazın canı sıkıntısından oluyorum şu anda

    YanıtlaSil
  43. arkdaşalr ben bu siteden g-bı ınternet kafaeye butun bılgısayarlarına yukledım ama bı turlu kendı dız ustu bılgısayarımnda yuklenmıyor veya yuklenınce başaka dosyalar çıkıyor bunun nedenınn veya çaresin bılen varmı flahş tan bılgısayara atmak ıstemıyorum

    YanıtlaSil
  44. ARKADAŞLAR BEN OYUNA GİRİYORUM AMA AÇILMIYOR BİR YARDIMCI OLSANIZ

    YanıtlaSil
  45. teşekkür ederim. Bizim oğlan çok istiyordu...:=)))

    YanıtlaSil
  46. ABİ BEN YÜKLEDİM DE AÇILMIYO

    YanıtlaSil
  47. abi 2 ay oynuyom sonra minecraft açılmıyo tam da sky blocku bitirecekken bilgisayar 32 bit

    YanıtlaSil
  48. teşekkür ederim.oyun açıldı.

    YanıtlaSil
  49. Diğer sitelerden indirdim açılmadı inşallah bu açılır

    YanıtlaSil
  50. beyler fena ama he Forrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr veriyorum edit by CR4ZY ANGEL ARMY <3

    YanıtlaSil
  51. Hi guys,
    Thank you so much for this wonderful article really!
    If someone want to know more about the Minecraft PE Servers I think this is the right place for you!

    YanıtlaSil
  52. oyun çok güzel vidodan sa dd:

    YanıtlaSil
  53. bana minecraft yazısı çıkıyo sonra oyun açılmıyo direk kapanıyo

    YanıtlaSil
  54. windows 7 de çalışırmı

    YanıtlaSil